DOMOV

  

LOGNET

  

PLC

  

EMOBILEN

  

LONA

  
KONTAKT
   
      
 
         

ARHIV NOVIC SLA

2019     2018     2017     2016     2015     2014     2013     2012      

Prejsni mesec       April 2024       Naslednji mesec
Po To Sr Če Pe So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5




051 350 410
stojangrgic@yahoo.com


RECA group
Smo kompetentni partner za oskrbo vaših C-elementov – z več kot 12.000 kvalitetnimi proizvodi, od vijakov do orodij. Z našim prilagodljivim servisnim in storitvenim paketom izpolnjujemo obljubljeno in vas na poti do uspeha spremljamo, podpiramo ter razbremenjujemo.


MINISTER SE JE ZLAGAL!!!

 

Dne 12.09.2013. sem  na TV gledal  večerne Odmeve. Gost je bil minister za promet g.   Omerzel.  Na vprašanje novinarja ali je   enormna podražitev cestnin  usklajena s prevozniki, je minister odgovoril, da je usklajena. Minister me je z ekrana v tem trenutku  mirno gledal  v oči in se mi zlagal. 

Nič ni bilo usklajeno.

Nič ni bilo usklajeno.  Ne z našo zbornico, ne z GZS, ne z OPZS.   Vsaj sistemsko, uradno in vidno ne. Če se je minister  dogovarjal v  gostilni s katerim od  zborničnih funkcionarjev o podražitvi cestnin potem je bil to pogovor in  dogovor na balkanski način. Dogovor, katerega ceno bo visoko plačalo slovensko cestno prevozništvo kajti argumenti vlade s katerimi je podražila cestnine so napačni in posledice bodo dvojne:

-         propad dela cestnega prevozništva blaga,

-         zvišanje cen prevoza blaga

Minister ne ve:

-         da je izračunan strošek  tovornjaka slovenskega prevoznika okrog 1,36 evra/km,

-         da povprečni slovenski cestni prevoznik vozi, zaradi izjemne konkurence in anarhije na trgu,  po ceni okrog 1 evra/km, kar pomeni, da bo samo strošek cestnine znašal skoraj polovico na trgu dosežene cene,

-         da imajo prevozniki, ki vozijo blago znotraj Slovenije in, ki izvajajo nacionalno distribucijo,  večinoma  vozila kvalitete EURO 3 ali manj

-         da so vozila kvalitete EURO 3 še vedno tehnično in tehnološko dobra vozila,

-         da ta vozila kvalitete motorja EURO 3,  enako obrabijo   AC, kot tista EURO 5, 6 ali 7 /oziroma karkoli si bodo že izmislili politiki v prihodnosti/

-         da nas je on in ta vlada letos že »osrečila« z dvigom davka na uporabo motornih vozil, tako, da plačuje slovenski lastnik/uporabnik tovornjaka največji davek  na vozilo v Evropi, pol večji kot npr. v Italiji ali Nemčiji,

-         da nam minister, ob tem ko plačujemo davek na uporabo motornih vozil, istočasno prepoveduje uporabo lokalnih cest,

-         da smo ena od redkih, če ne celo edina evropska država, kjer prevozniki plačujemo CO2 takso    v višini  0,03744 evra/liter/ brez DDV

-         da porabi tovornjak, ki prevozi  letno 120.000 km,  43.200 litrov goriva in plača državi 17.249 evrov trošarine /brez DDV

-         da plača isti tovornjak še  1.618 evrov CO2 takse,

-         da je bila cena 1 litra goriva v zadnjem predkriznem letu  2007 z vsemi dajatvami   (z DDV in trošarino) 0,938 evra/liter. Istega leta je tudi bil zadnjič izračunan strošek tovornjaka na km.

-         da imajo  DARS  in ostale načrtovalne in upravljavske državne institucije še vedno enako število zaposlenih kot v času razvojne in naložbene ekspanzije,

-         da ima DARS dva zaposlena na 1 km cestišča,

-         da je DARS letos ob spremembi stopnje DDV plačal TRAFFIC DESIGNU  87.000 evrov  za to, da je zamenjal v programu  številko 0 s številko 2,

-         da je odnos število vozil na km na slovenskih AC najugodnejše v EU in s tem tudi izplen cestnin najugodnejši za DARS,

-         da ima Avstrija 2.200 km  pravih AC z brezplačnimi in urejenimi parkirišči  in Slovenija 600 km AC,  brez ustreznih parkirišč,  od tega tretjina AC, ki so bolj podobne navadnim kolovozom (goriški in prekmurski krak).       

Minister se je zlagal, da je s predstavniki zbornic, ki zagovarjajo in ščitijo interese  dejavnosti,  predlog povečanja cestnin usklajen. Imeli smo dva ali tri sestanke s tem, da je bil zadnji,  ki je bil načrtovan  z naslednjo vsebino, citiram:

» V skladu z zaključki sestanka 5.8.2013 vam v prilogi posredujemo tabelo s prikazom izhodiščne cene cestnine na km in popusti glede na EURO emisijski razred vozila.
Naslednji sestanek bo 21. 8. 2013 ob 13.00 uri v prostorih MZIP (sejna soba 501).

Dne  20.08.2013  je bil sestanek odpovedan   s tekstom  poslanim po  mejlu:

»če  še niste seznanjeni je sestanek 21.08.2013 odpovedan«.

Po tem ni bilo več vabil na usklajevanje, ni  bilo sestankov, ni bilo predlogov in ni nobenih usklajenih dogovorov.

Torej se je minister  debelo zlagal.

Ali lahko verjamemo takemu ministru?!

Ministru vlade, ki je pravkar dala enomilijardno garancijo privatnima bankama  zato, da bodo slovenski tajkuni še bolj bogati.  

Ministru vlade, ki pravkar obdavčuje  naše nepremičnine v poslovni uporabi z enotno stopnjo 0,80 na osnovo, ki ni tržna temveč so jo določili birokrati.

Ministru vlade, ki ščiti »nacionalni« interes slovenskih tajkunov,  ki so svoje premoženje preselili v davčne oaze ali ga zapravili.

Takemu ministru in taki vladi ne moremo verjeti!

Italijanski prevozniki načrtujejo v naslednjem mesecu petdnevno nacionalno stavko. Mi se bomo o temu pogovorili na skupnem sestanku vseh treh zbornic v torek, 17. septembra 2013 v Ljubljani.

Prevozniki, člani, pričakujem vaše predloge, kako ravnati, kako ukrepati, kaj narediti, ko oblast uničuje našo dejavnost.

Srečno na cestah Evrope.

Avtor: Lojze REHAR, AZ

Avtor: LR

         
Vse pravice pridržane lognet © 2024

Postavitev spletnega mesta in gostovanje PROLOG d.o.o., Logatec 1990 - 2024
Brez sejnih piškotov ta spletna stran ne more delovati pravilno