DOMOV

  

LOGNET

  

PLC

  

EMOBILEN

  

LONA

  
KONTAKT
   
      
 
         

ARHIV NOVIC SLA

2019     2018     2017     2016     2015     2014     2013     2012      

Prejsni mesec       April 2024       Naslednji mesec
Po To Sr Če Pe So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5




051 350 410
stojangrgic@yahoo.com


RECA group
Smo kompetentni partner za oskrbo vaših C-elementov – z več kot 12.000 kvalitetnimi proizvodi, od vijakov do orodij. Z našim prilagodljivim servisnim in storitvenim paketom izpolnjujemo obljubljeno in vas na poti do uspeha spremljamo, podpiramo ter razbremenjujemo.


Deutsche Post DHL Group je prejemnik nagrade za k strankam najbolj usmerjeno podjetje v letu 2016

Nagrada, ki jo podeljuje Customer Experience Excellence Network spoštuje pobudo ‘Prve izbire’ (ang. ‘First Choice’) za optimizacijo storitev

Bonn, 6. junij 2016: Na letošnjem svetovnem srečanju Customer Experience (CX) Excellence je Deutsche Post DHL Group prejelo za leto 2016 nagrado za "K strankam najbolj usmerjeno podjetje." Nagrado vsako leto podeljuje CX Excellence Network, združenje svetovnih podjetij, ki razvija strategije za pridobitev strank in spodbuja zadovoljstvo strank. Nagrada je odraz ambicij Deutsche Post DHL Group, da je k strankam najbolj usmerjen ponudnik v industriji – cilj je trdno vpet v Group strategijo 2020."Ves čas smo osredotočeni na optimizacijo procesov in metode, ki jih uporabljamo za okrepitev osredotočenosti na stranke," je povedala Iris Kaib, podpredsednica korporativnega urada za Prvo izbiro. "Pri Deutsche Post DHL Group pomeni osredotočenost na stranke, da vsak zaposleni poskuša vsak dan izboljšati svoje procese in metode, da se zagotovi maksimalna osredotočenost na stranke. To je pripomoglo k utrjevanju kulture stalnih izboljšav v podjetju, ki jih stranke opazijo in spoštujejo."



Med predstavitvijo nagrade je bila omenjena metodologija Prve izbire, globalna pobuda za stalno izboljševanje storitev družbe. "Deutsche Post DHL Group ima celovito globalno mrežo storitev, "je dejal Anastasia Reshetnikova, senior direktorica konference, portfelja izkušenj strank IQPC. "Vendar pa ne gre le za število podružnic. Družba uporablja Prvo izbiro za spodbujanje prvovrstne storitve in prizadevanja za izboljšanje vsakdanjega dela. "

Od leta 2006 je Deutsche Post DHL Group uporabil Prvo izbiro kot pobudo na ravni Group za optimizacijo kakovosti storitev. Cilj podjetja je doseči organsko rast preko močne zvestobe strank. Več kot 170 anket o zadovoljstvu je zagotovilo vpoglede v pričakovanja strank. Group je te vpoglede vpeljala v program Prve izbire in usposobila več kot 29.000 vodstvenih delavcev ter zaposlenih o tem, kako uporabiti metodologijo Prve izbire v svojih delovnih zadolžitvah.

Avtor: SG

         
Vse pravice pridržane lognet © 2024

Postavitev spletnega mesta in gostovanje PROLOG d.o.o., Logatec 1990 - 2024
Brez sejnih piškotov ta spletna stran ne more delovati pravilno