DOMOV

  

LOGNET

  

PLC

  

EMOBILEN

  

LONA

  
KONTAKT
   
      
 
         

ARHIV NOVIC SLA

2019     2018     2017     2016     2015     2014     2013     2012      

Prejsni mesec       April 2024       Naslednji mesec
Po To Sr Če Pe So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5




051 350 410
stojangrgic@yahoo.com


RECA group
Smo kompetentni partner za oskrbo vaših C-elementov – z več kot 12.000 kvalitetnimi proizvodi, od vijakov do orodij. Z našim prilagodljivim servisnim in storitvenim paketom izpolnjujemo obljubljeno in vas na poti do uspeha spremljamo, podpiramo ter razbremenjujemo.


AGV (AutomaticGuidedVehicle) – avtomatizirano vodeno vozilo

V podjetju TPV d. d., PE Velika Loka, so konec avgusta uradno predali namenu sistem manipulacije KTL vozičkov z linije IBK in nanjo. To omogoča izboljšano ergonomijo delovnega mesta in posledično zmanjšanje stroškov logistike.

Naloga AGV je sestavljena iz treh korakov oziroma krogov.
1. krog
a) AVG izvede premik razloženega vozička KTL z delovnega mesta pakiranja na KTL liniji in ga dostavi na ustrezno delovno mesto operaterja na liniji IBK.
b) Nato zapne naložen voziček KTL in ga dostavi na linijo KTL robota (15 zaporednih KTL vozičkov).
c ) Po odklopu naloženega KTL vozička se AGV vrne na začetno pozicijo za priklop razloženega vozička KTL.
2. krog
AVG izvaja premik samo razloženih vozičkov KTL do linije IBK, če ni v čakanju naloženih vozičkov KTL.
3. krog
AVG izvaja premik le naloženih vozičkov KTL do linije robota KTL, če ni v čakanju praznih vozičkov KTL.

AGV deluje programirano ob izpolnjenih določenih pogojih, kot so na pozicijah vklopljena mikrostikala, ki prek Wi-Fi pošiljajo podatke do AGV. Če teh informacij ni, se po določenem času sam aktivira in »poskenira« linije, na katerih bi morali biti vozički KTL. Če voziček najde, ga samodejno zapne in odpelje na ustrezno mesto. V daljšem času odmora se AGV sam odpelje na mesto polnitve baterije. AGV samodejno prepozna okvarjene KTL vozičke in jih izloči iz obratovanja.


Shematski prikaz delovanja AGV in opozorilni varnostni znaki


Navigacija
AGV uporablja magnetni trak za vodilo poti, ki je opremljen s "kontrolnimi oznakami" majhnih kosov poleg magnetnega traku (transporderji), od katerih AGV prejeme informacijo o spremembi stanja (hitrost, vklop/izklop/avto). AGV je opremljen s senzorjem za spremljanje poti traku.

Varnost
Ima dva senzorja: za preprečevanje trčenja in za nadzorovanje območja.

V proizvodnjo so tako implementirali robota, ki »razmišlja«. Rešitve temeljijo na AGV, ki je s svojo prilagodljivostjo, zmogljivostjo ter povezljivostjo en od pomembnejših gradnikov sistema. Popolnoma avtomatiziran sistem dosežemo takrat, ko v enovit sistem povežemo v skladu s pogoji okolice logiko upravljanja (TrafficManagement) AGV in potrebne podsklope sistema, ki zaokrožijo funkcionalnost in prilagodljivost.

Sistem je torej prilagodljiv, zmogljiv in tudi zato, prenosljiv v različna okolja. Zanimivo in pomembno je tudi, da je znotraj sistema možno delovanje več AGV-jev. Tako v podjetju že načrtujejo prenos omenjene rešitve na druge delovno in logistično intenzivne procese. Prenos rešitve v druga okolja temelji na lastnem znanju, razvoju in inovativnih rešitvah. Načrtujejo nadgradnjo sistema še na področje strege – oskrbe delovnih mest z materiali (dovoz materialov, pakiranih v zabojčke, in samodejno odlaganje v t. i. piking regale na delovnem mestu ter odvoz prazne embalaže).

Tako so v podjetju TPV d. d. v sodelovanju s podjetjem IKU d. o. o. implementirali rešitev popolnoma avtomatiziranega (robotiziranega) sistema z AGV, ki je prilagojena specifiki logističnega procesa v delu proizvodnje, kjer obratuje avtonomno, brez operaterja. Ravno to pa je prava dodana vrednost za podjetje.

Avtor: Vir: Janez Sluga, TPV, d. d.

         
Vse pravice pridržane lognet © 2024

Postavitev spletnega mesta in gostovanje PROLOG d.o.o., Logatec 1990 - 2024
Brez sejnih piškotov ta spletna stran ne more delovati pravilno