DOMOV

  

LOGNET

  

PLC

  

EMOBILEN

  

LONA

  
KONTAKT
   
      
 
         

ARHIV NOVIC SLA

2019     2018     2017     2016     2015     2014     2013     2012      

Prejsni mesec       April 2024       Naslednji mesec
Po To Sr Če Pe So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5




051 350 410
stojangrgic@yahoo.com


RECA group
Smo kompetentni partner za oskrbo vaših C-elementov – z več kot 12.000 kvalitetnimi proizvodi, od vijakov do orodij. Z našim prilagodljivim servisnim in storitvenim paketom izpolnjujemo obljubljeno in vas na poti do uspeha spremljamo, podpiramo ter razbremenjujemo.


Evropskim prevoznikom največje izzive predstavljajo cene goriva, zaposlovanje in zakonodaja

  • Največje izzive evropskim voznim parkom predstavljajo stroški goriva
    (40 %), zaposlovanje in ohranitev voznikov (25 %) ter predpisi (11 %).
  • Z namenom, da bi zmanjšali stroške goriva, kar 76 % voznih parkov investira v usposabljanje voznikov za varčno vožnjo. 
  • 68 % voznih parkov si želi investicij v vzdrževanje cest.  
  • 51 % vseh voznih parkov podpira uporabo večjih tovornjakov.
  • 68 % vseh voznih parkov podpira usklajevanje predpisov. 
 
Za delovanje evropskih tovornih voznih parkov je ključnega pomena zakonodajna ureditev, razkriva najnovejša raziskava o cestnem tovornem prometu v Evropi, katere naročnik je družba Goodyear. Poleg cen goriva in zaposlovanja so namreč managerji voznih parkov kot največjo težavo, s katero se soočajo pri svojem delu, poudarili ravno zakonodajo, saj ta pomembno vpliva na povečanje dobičkonosnosti in trajnosti voznih parkov. Kot je pokazala raziskava, ki so jo opravili med skoraj 600 managerji voznih parkov na osmih različnih evropskih trgih, zakonodaja najbolj omejuje manjše vozne parke, ki se že tako borijo za obstoj. Poleg tega pa managerji veliko težavo vidijo tudi v zaposlovanju in ohranitvi zaposlenih, kar iz leta v leto postaja večji izziv, saj se povprečna starost voznikov povišuje.  
 
Po izsledkih raziskave večji del voznih parkov podpira prizadevanja Evropske unije po zmanjšanju izpustov ogljikovega dioksida, k omejitvi zakona pa aktivno poziva samo ena četrtina voznih parkov. V skladu z vizijo po zmanjšanju stroškov goriva in izpustov ogljikovega dioksida večina voznih parkov investira v svojo prihodnost. Tako je kar 76% voznih parkov svoje voznike usposobilo za varčno vožnjo, več kot polovica pa jih zagotavlja, da uporabljajo varčne tovornjake. Vsa omenjena prizadevanja, s katerimi želijo vozni parki zmanjšati stroške goriva, so tako v skladu z zeleno agendo Evropske unije. 
 
V sklopu raziskave pa so managerji voznih parkov izrazili veliko željo, da bi pri podpiranju panoge svojo nalogo opravila tudi Evropska unija. Kar 68 % vseh udeleženih v raziskavo si tako želi investicij v vzdrževanje cest, saj te pomembno vplivajo na učinkovitost voznih parkov, več kot polovica oz. 60 % pa jih pozdravlja morebitne spodbude za zelena vozila in vozne parke, ki investirajo v aerodinamiko in varčne pnevmatike. Poleg tega si polovica vprašanih želi dovoljenje prevoza večjih tovornjakov po Evropi (51%) in večjega usklajevanja predpisov (68%). Kot so ob predstavitvi raziskave poudarili pri Goodyearu, bi morali predstavniki Evropskega parlamenta v tem obdobju, ko načrtujejo agendo za naslednja štiri leta, z Evropsko komisijo preveriti, kako lahko panogo cestnega tovornega prometa podprejo skupaj. 
 
Raziskava temelji na dolgoročni zavezanosti družbe Goodyear k investiranju v razkrivanje podatkov in v nov način razmišljanja z namenom, da bi pomagala oblikovati svetlo prihodnost cestnega tovornega prevoza v Evropi. Rezultati raziskave bodo tako služili tudi kot osnova za vsebinsko Belo knjigo, ki jo bo družba Goodyear zakonodajalcem, managerjem voznih parkov in širši panogi 14. oktobra 2014 predstavila na glavnem simpoziju v Bruslju. Ta bo letos osredotočen na izkoristek goriva in bo združil ključne politične določevalce iz vse Evrope ter vodilne v panogi in voznih parkih.

Avtor: Goodyear Dunlop Sava Tires

         
Vse pravice pridržane lognet © 2024

Postavitev spletnega mesta in gostovanje PROLOG d.o.o., Logatec 1990 - 2024
Brez sejnih piškotov ta spletna stran ne more delovati pravilno