DOMOV

  

LOGNET

  

PLC

  

EMOBILEN

  

LONA

  
KONTAKT
   
      
 
         

ARHIV NOVIC SLA

2019     2018     2017     2016     2015     2014     2013     2012      

Prejsni mesec       Marec 2024       Naslednji mesec
Po To Sr Če Pe So Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31




051 350 410
stojangrgic@yahoo.com


RECA group
Smo kompetentni partner za oskrbo vaših C-elementov – z več kot 12.000 kvalitetnimi proizvodi, od vijakov do orodij. Z našim prilagodljivim servisnim in storitvenim paketom izpolnjujemo obljubljeno in vas na poti do uspeha spremljamo, podpiramo ter razbremenjujemo.


Kaj moramo vedeti o skladišču

Kako torej najbolj optimalno opremiti skladišče, da kar se da dobro podpira posel?
Zagotovo je treba tehnologijo (prostor, regali, rampe, viličarji in informacijska podpora) Vedno izhajamo iz blaga, saj se mu moramo prilagoditi. Predlagamo, da vsi lastniki blaga in upravljavci sproti izvajajo spremljanje zasedenosti kapacitet in predvsem informacijske podpore. Cena informacijske podpore je sedaj ustrezno nizka tako, da je že pri 1000 paletnih mest meja, ko jo je smiselno uvesti.
 
Katere so največje napake, ki jih pri optimizaciji delajo podjetja?
Ko sem leta 2000 postal izvršni direktor v Intereuropi je tedanji vodja filiale rekel, da ima najraje skladišče, kjer je blago na tleh. Tako vsako blago takoj najde in ne potrebuje nobene črtne kode in drage informacijske podpore. Danes je to nezaslišano in logisti normalo uporabljajo označevanje blaga po mednarodnih standardih.
 
Veliko podjetij nima ramp na vhodu skladišča tako, da uporabljajo v glavnem za razkladanje večje število viličarjev in za vnos vsake palete odpira vhodna vrata. Ob tem se izgublja veliko energije in temu ustrezno je potrebno bolj ogrevati prostore skladišč in proizvodnje.
 
Kot višek neznanja je proizvajalec sladoleda, ko gradi skladišče gotovih izdelkov pri temperaturi – 25°C in se ne zaveda problema izgube energije in dejstva, da ima cena električne energije stalen trend porasta. V takem primeru bi bilo smotrno zaposlili nekoga, ki bi skrbel za varčevanje z energijo. Imel bi glavno besedo pri načrtovanju aktivnosti podjetja in zagotavljal varčevanje.
 
Opažamo tudi probleme izračunavanja statike v regalnih skladiščih ter potratnost pri izboru viličarjev za posredovanje v skladiščih. Tu so tudi možni največji prihranki pri delovni sili, če uvedemo informacijsko podporo.
 
Pri tem je treba najbrž poskrbeti za vse, od polic, viličarjev, vlakcev ipd. do softwarea. Kako tu izbrati prav, torej dobro in stroškovno učinkovito?
Naredite naslednje korake
1. obvladovati blago na vhodu in izhodu (ABC analiza)
2. načrtovati skladišče, določiti gabarite regalov
3. definirati viličarje in velikost skladišča
4. zgraditi skladišče ali postaviti šotor
5. postaviti programsko (IT) podporo za skladišče
 
Se splača to vse najeti pri enem ponudniku (kdo sploh so taki ponudniki)?
Vsekakor ampak samo, če obvladuješ stroške za logistiko in obvladuješ procese. Teh je kar nekaj BTC, Schenker, Intereuropa, vedno več prevoznikov Prigo, Ježovnik.
 
Kakšni so trendi pri optimizaciji? Se dela na vedno večji avtomatizaciji?
Vedno večja skladišča in vedno večja avtomatizacija.
 
Oziroma, kaj vse je danes v skladiščih avtomatizirano in kaj si s tem podjetja poenostavijo?
Avtomatizirano je vse ne glede na blago. Vhod blaga in komisioniranje ter izskladiščenje. Namesto viličarjev AGV-ji.
 
Je danes opremljenost skladišč boljša kot včasih?  
Da skladišča so vedno večja in bolje opremljena
 
V Sloveniji je še vedno glavni problem, da je več kot pol skladišč brez polic in brez IT. Kako to popraviti?
In tudi brez ramp ter neprave opreme. Trg bo naredil svoje. Boljši zmagujejo in ostajajo.
 
Avtor: SG

Avtor: SG

         
Vse pravice pridržane lognet © 2024

Postavitev spletnega mesta in gostovanje PROLOG d.o.o., Logatec 1990 - 2024
Brez sejnih piškotov ta spletna stran ne more delovati pravilno