DOMOV

  

LOGNET

  

PLC

  

EMOBILEN

  

LONA

  
KONTAKT
   
      
 
         

ARHIV NOVIC SLA

2019     2018     2017     2016     2015     2014     2013     2012      

Prejsni mesec       April 2024       Naslednji mesec
Po To Sr Če Pe So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5




051 350 410
stojangrgic@yahoo.com


RECA group
Smo kompetentni partner za oskrbo vaših C-elementov – z več kot 12.000 kvalitetnimi proizvodi, od vijakov do orodij. Z našim prilagodljivim servisnim in storitvenim paketom izpolnjujemo obljubljeno in vas na poti do uspeha spremljamo, podpiramo ter razbremenjujemo.


Zimske pnevmatike

Prevozniki, bodite pozorni na različne predpise glede zimskih pnevmatik

Predpisi glede uporabe zimskih pnevmatik za gospodarska vozila niso po vsej Evropi enaki. Neupoštevanje predpisov lahko privede do plačila kazni ali celo do prepovedi nadaljevanja vožnje.

Goodyear ob začetku zimske sezone tovorne in avtobusne prevoznike opozarja, naj bodo pozorni na raznolike evropske predpise glede uporabe zimskih pnevmatik ter se s tem izognejo denarnim kaznim. Po ugotovitvah družbe Goodyear Dunlop v 28 evropskih državah veljajo predpisi glede zimskih pnevmatik za gospodarska vozila. Nekatere države imajo zgolj lokalne zahteve, nekatere zahtevajo uporabo zimskih pnevmatik samo v določenih vremenskih razmerah na vseh cestah, druge pa v točno določenem obdobju ne glede na razmere, zato je vsekakor priporočljivo, da prevozniki preverijo predpise v državah, kjer opravljajo prevoze. Poleg tega se predpisi v državah razlikujejo tudi po sami opredelitvi zimske pnevmatike za gospodarska vozila. Pri tem se nacionalna določila najpogosteje opirajo na oznako M+S (blato in sneg oz. »mud and snow), pogosto pa ob tem določijo še dodatne zahteve, kot je npr. minimalna globina profila v zimskem obdobju. Slovenija in naše bližnje države – Avstrija, Nemčija, Hrvaška in Italija, se v svoji zakonodaji sklicujejo zgolj na oznako M+S. Nekatere druge države, kot so Norveška, Švedska, Turčija in Rusija, pa so sprejele ali spremenile svoje zakone tako, da o zimski pnevmatiki za gospodarska vozila priča oznaka 3PMSF, pri tem pa še vedno sprejemajo tudi vse pnevmatike z oznako M+S. Spet druge evropske države, med njimi Belgija, Danska, Finska, Madžarska, Irska, Velika Britanija in Poljska, glede tovornih zimskih pnevmatik sploh nimajo posebnih predpisov.

Kaj predstavlja posamezna oznaka?
Oznaka M+S pomeni, da ima pnevmatika na snegu boljši oprijem kot standardne pnevmatike, sama oznaka pa ni pogojena s standardiziranimi testi. Konec leta 2012 je EU za tovorne zimske pnevmatike uvedla nov, dodaten simbol: snežinko v gori s tremi vrhovi (3PMSF). Omenjen simbol se po zakonu lahko uporablja samo, kadar pnevmatika izpolnjuje vsaj minimalne zahteve zmogljivosti v snegu, poleg tega pa morajo pnevmatike s simbolom 3PMSF uspešno opraviti zahteven ISO [1] test. Pnevmatike z oznako 3PMSF so uradno opredeljene kot “zimske pnevmatike za težke snežne razmere”. Na osnovi omenjene zahteve glede zmogljivosti na snegu so torej pnevmatike s simbolom 3PMSF boljša izbira za težke zimske razmere kot pnevmatike, ki nosijo zgolj oznako M+S. Kljub temu pa novi simbol ne izključuje uporabe oznake M+S, niti je v zakonodaji evropskih držav glede zimskih pnevmatik za tovorna vozila ne nadomešča. Tako sta veljavni obe oznaki, podrobnejše zahteve glede zimskih pnevmatik pa opredeljujejo posamezni nacionalni predpisi. Namenske zimske tovorne pnevmatikeOznaki M+S in 3PMSF nedvomno kažeta, da je zimska zmogljivost pnevmatik, ki jih označujeta, večja od zmogljivosti standardnih, vendar na trgu obstajajo tudi namenske zimske pnevmatike. Slednje odlikujeta obe oznaki, obenem pa so bile razvite izrecno za težke zimske razmere. Goodyear je letos tako predstavil popolnoma novo generacijo namenskih zimskih tovornih pnevmatik ULTRA GRIP MAX, ki zagotavljajo veliko boljši oprijem na snegu [2] in tako omogočajo mobilnost voznih parkov tudi v zimskih razmerah. 

 

Več informacij:  
Romana Stare Vodja marketinga
T +386 (0)4 207 7025
romana_stare@goodyear.com 

 

[1] V tem testu se na cesti, pokriti s trdo zbitim snegom, primerja oprijem referenčne pnevmatike s testirano. Da bi test uspešno opravila, mora biti testirana pnevmatika za vsaj 25 % boljša od referenčne.

 

[2] V primerjavi z drugimi Goodyearovimi pnevmatikami za gospodarska vozila z oznako M+S ali celo 3PMSF.

Avtor: SG & Goodyear

         
Vse pravice pridržane lognet © 2024

Postavitev spletnega mesta in gostovanje PROLOG d.o.o., Logatec 1990 - 2024
Brez sejnih piškotov ta spletna stran ne more delovati pravilno